PAX Raamdecoratie

PAX Raamdecoratie

Specialist in raamdecoratie. Op maat gemaakt of standaard maten. Rolgordijnen, jaloezieen, gordijnen, plissegordijnen, lamellen, vouwgordijnen, duo-rolgordijnen, vitrage, inbetween gordijnen en overige.
8,8
Filter 1968 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1967 met beschrijving

• Linda
    Review voor PAX Raamdecoratie

Oprecht hele goede service! Denken erg mee , telefonisch hele goede ondersteuning , vriendelijk en geen vraag was teveel ! Hiervoor nog nooit van PAX gehoord maar wat een super ervaring! Al meerdere mensen getipt n.a.v. complimenten van mijn prachtige plissé ‘s! Ik bleek buiten gebied van gratis inmeten te wonen , maar ook dát super netjes opgelost! Super blije tevreden klant hier!

• Espresso
    Review voor PAX Raamdecoratie

Nadat we eerst wat staaltjes hadden besteld, was de keuze snel gemaakt. Ondanks dat de prijs wel een beetje tegenviel. Maar de plisse was gewoon perfect voor ons. Wij waren nog sneller dan dat PAX bij kon houden, want die belde of wij een keuze hadden kunnen maken terwijl de bestelling al was gedaan. :-) Het systeem met magneet is briljant. Wij hebben 1 plisse bottom up & down voor onze badkamer. Het was makkelijk te plaatsen. Wij zijn er groots mee.

• Hoe beoordeel je PAX Raamdecoratie?

• Ilse
    Review voor PAX Raamdecoratie

Snelle levering, goede service. Gordijnen zijn netjes gemaakt, zien er prachtig uit.

• Helmut
    Review voor PAX Raamdecoratie

Duidelijke meet instructies, heldere site en nette prijs. De horren werden keurig op tijd geleverd en het plaatsen was binnen 20 seconden gedaan. Echt top

• Ronald
    Review voor PAX Raamdecoratie

Super inmeet service, makkelijke conversie van offerte naar opdracht, op tijd geleverd en… past perfect!

• JD

Goede klantenservice.
    Goede prijs en leuke kortingen.
    Stof kwaliteit gordijnen is goed, alleen hier en daar is het stiksel iets te los waardoor er toch iets licht doorkomt

Beste JD,

Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze klantenservice, prijzen, en kortingen. We waarderen uw opmerking over de stofkwaliteit en het stiksel. We zullen dit intern bespreken om te kijken hoe we de afwerking kunnen verbeteren.

• M
    Review voor PAX Raamdecoratie

Een heel vriendelijk, toegankelijk en behulpzaam team zit achter deze winkel!

Beste M,

Bedankt voor uw mooie complimenten! We zijn blij dat u onze medewerkers als vriendelijk, toegankelijk en behulpzaam heeft ervaren. We doen ons best om een goede service te bieden.

• wilf
    Review voor PAX Raamdecoratie

Voor de 4de maal een tevreden klant.
    Klein akkefietje met interpretatie bestelformulier, maar dan toch prima opgelost.
    1 puntje van kritiek: duidelijkere installatieblad, zodat je ook kunt zien waar elektriciteit moet voorzien worden, of waar deze in het gordijn binnenkomt.

Beste Wilf,

Bedankt voor uw feedback en vertrouwen in ons! Fijn om te horen dat we het probleem met het bestelformulier naar uw tevredenheid hebben opgelost. We nemen uw opmerking over het installatieblad ter harte en zullen kijken hoe we dit kunnen verduidelijken.

• Jim
    Review voor PAX Raamdecoratie

De levering was nog vroeger dan verwacht. De kwaliteit van het rolgordijn uitstekend. De montage viel best mee. Ik had 1 vraagje en die is via mail vrij snel beantwoordt. Topbedrijf.

Beste Jim,

Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat de levering eerder was dan verwacht en dat u tevreden bent met de kwaliteit van het rolgordijn. Fijn om te horen dat de montage meeviel en dat uw vraag snel is beantwoord. We waarderen uw complimenten!

• Rudolf
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goed advies door jullie adviseur die tevens gelijk alles ingemeten heeft. We hebben de bestelling geplaatst en zijn zeer tevreden tot nu toe. We zijn erg benieuwd naar het eindresultaat! :-)

Beste Rudolf,

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met het advies en de inmeting door onze adviseur. We kijken ernaar uit om te horen hoe u het eindresultaat vindt!

• Wijnands
    Review voor PAX Raamdecoratie

Goede service, kon na plaatsen bestelling nog iets aanpassen. Tevreden over de gordijnen.

Beste Wijnands,

Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service en de gordijnen, en dat we uw aanpassing nog voor u konden regelen.

• Annie Klompmaker
    Review voor PAX Raamdecoratie

De pax plissegordijnen zijn geweldig.
    Eerst heb ik er 4 besteld, later nog 4.
    Makkelijk om open en dicht te doen.
    De gordijnen zijn prachtig van vorm en houden het licht goed tegen. Maar zoals nu ook de warmte. Geweldige

Beste Annie,

Bedankt voor uw enthousiaste review! We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent met de plissegordijnen, zowel qua vorm als functionaliteit. Fijn dat ze het licht en de warmte goed tegenhouden. Veel plezier met uw plisségordijnen!

• Wim

Kon mijn bestelling annuleren

Beste Wim,

Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat we konden helpen door uw bestelling op tijd te annuleren zoals gewenst. Wij horen het graag als we u verder kunnen helpen!

• Prima rolgordijn
    Review voor PAX Raamdecoratie

Het rolgordijn voldoet aan mijn verwachtingen. Van te voren heb ik telefonisch goed advies gekregen. Het rolgordijn werd wat later bezorgd dan ik had verwacht maar gelukkig was dat slechts een week.

Beste,

Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat het rolgordijn aan uw verwachtingen voldoet en dat u tevreden bent met het telefonische advies. We waarderen uw begrip voor de vertraagde levering en hopen dat u veel plezier heeft van uw rolgordijn.

• Gabor
    Review voor PAX Raamdecoratie

Inzethor besteld, heel erg blij mee. Paste perfect en goede kwaliteit!
    Verbeterpuntje zou zijn iets beter te communiceren als de levertijden afwijken, maar verder top!

Beste Gabor,

We zijn blij dat u tevreden bent met de inzethor en de kwaliteit ervan. We nemen uw opmerking over de communicatie van levertijden ter harte en zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren.

• Ivo
    Review voor PAX Raamdecoratie

zeer goede kwaliteit en keurige levering

Beste Ivo,

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit en de levering van uw product.

• Fabian
    Review voor PAX Raamdecoratie

Prima, nette levering, makkelijk te plaatsen hordeur! Erg tevreden!

Beste Fabian,

Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat de levering netjes was en dat de hordeur makkelijk te plaatsen is. We zijn blij dat u erg tevreden bent!

• Pieter

aftersales is dramatisch
    Ik heb een bestelling van rond de 3000Eur gedaan. Een 6-tal weken later kwam die toe, maar er ontbraken onderdelen en 3 van de gordijnen hadden de (elektrische) bediening aan de foute kant. Dit was nochtans correct vermeld op het order (is zelfs een keuzeveld...).

We zijn nu 2.5 weken verder, en er is nog steeds geen oplossing voor het probleem, terwijl dit eigenlijk heel eenvoudig is: naleveren van niet-geleverde onderdelen en de fout herstellen door nieuwe zijplaatjes te sturen (waar dan de motor in past).

Status na die 2.5 weken, is dat er "met productie wordt gecheckt". Mij lijkt het allemaal zo moeilijk niet te zijn. Fouten maken is zeker menselijk, maar ik verwacht wel correcte en tijdige afhandeling.
    Mijn investering van 3000 Eur wordt op deze manier gegijzeld, en de rolgordijnen liggen hier gewoon op de grond.

Flashy site, top google ranking, maar geen goede aftersales!

Beste Pieter,

Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze aftersales niet naar verwachting is verlopen. We begrijpen dat het frustrerend is om te wachten op een oplossing. Wij vinden aftersales net zo belangrijk als de sales en daarom vinden wij het erg vervelend om te horen dat uw ervaring zo tegenviel!

Zoals besproken worden de laatste onderdelen deze week naar u verzonden en zouden wij graag telefonisch willen spreken over het verloop van uw klacht en een compensatie!

Graag horen wij van u.

Team PAX Raamdecoratie

• Lucherdien
    Review voor PAX Raamdecoratie

Dik tevreden! Goede kwaliteit en prachtige gordijnen. Geleverd volgens afspraak. Je producten bestellen gaat heel eenvoudig!

Beste,

Bedankt voor uw enthousiaste feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit en de levering van de gordijnen, en dat het bestellen eenvoudig was. Veel plezier met uw gordijnen!

• Benny
    Review voor PAX Raamdecoratie

Mooie kwaliteit plisse gordijnen. Maar wat me vooral opviel was de service:

Ik had 3 plisse gordijnen besteld. Bij 1 daarvan had ik per ongeluk de hoogte en breedte maat ongedraaid. Daar kwam ik pas achter toen het product geleverd was. Pax heeft me hierop een hele nette korting gegeven om de bestelling opnieuw te doen. Heel netjes aangezien het mijn eigen schuld was.

Bij een andere plisse zat er een foutje in. Dit hebben ze netjes opgelost door deze te vervangen door een geheel nieuw plissengordijn.

Super tevreden dus met de plisses nu :-)

Beste Benny,

Bedankt voor uw uitgebreide feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met de plisse gordijnen en de service die we hebben geboden. Het is fijn om te horen dat we de situatie naar uw tevredenheid hebben opgelost en dat u nu tevreden bent met de producten.